marți, 8 martie 2011

Calling all writers

Bine ați venit și bine v-am găsit. Iată scopul acestei postări: miercurea viitoare avem, după cum probabil știți, din nou cenaclu. Am dori ca aceasta să fie o nouă sesiune de lectură, dar nu prea s-a mai încumetat nimeni în ultima vreme!

Așadar, dacă doriți să citiți lucrări proprii sau știți pe cineva în această situație, vă rog să îmi spuneți fie printr-un comentariu la postare (recomandat), fie mie personal la școală/pe Facebook/pe Mess.

De asemenea, dacă are cineva vreo propunere de temă de dezbatere, cu mare plăcere o ascultăm.

Spor înainte!

4 comentarii:

radu spunea...

'...un picasso un rembrandt
un dostoievski un niţescu...'

fragment din 2012

daca vrei sa citesc, ma anunti:)
eu sunt gata mereu

Amélie. spunea...

dacă este posibil, legal şi nu are nimeni nimic împotrivă, aş vrea să citesc şi eu ceva pentru data viitoare. cât despre alţi aşa-zişi scriitori...pot face rost, cumva.

Remmy spunea...

Paaaai, daca nu va deranjeaza, putem citi noi trei.

Anonim spunea...

Reprezint Editura Inspirescu si Publicatia Internationala de Cultura Cervantes.
Avem nevoie de colaborari edificatoare , reprezentative  cu cenalcul Domniilor Voastre , va rugam sa ne oferiti date de contact pentru persoanele imputernicite sa va reprezinte.
Detalii despre activitatea hnoastra puteti gasi la www.inspirescu.ro
George Terziu
0740 554 987